Fortepiano ta’limida o‘yinli metodlar orqali o‘quvchilar faolligini oshirish texnologiyasi
Keywords:
fortepiano, o‘yinli metod, musiqiy ta’lim, interfaol usul, ijodiy faoliyat, motivatsiya, pedagogik texnologiya, metodik yondashuv, qiziqishini oshirishAbstract
Ushbu maqolada fortepiano ta’limida o‘yinli metodlardan foydalanish orqali o‘quvchilarning darsga bo‘lgan qiziqishini oshirish, ularning musiqiy tafakkurini rivojlantirish va ijodiy faoliyatini kuchaytirish imkoniyatlari ilmiy jihatdan yoritilgan. Shuningdek, amaliy misollar va metodik yondashuvlar asosida o‘yinli metodlarning samaradorligi tahlil qilingan. O‘yinga asoslangan ta’lim usullari - bilim olish va malaka oshirish kabi ta’lim maqsadlariga erishish uchun o‘yin holatlari, rollari va qoidalarini o‘z ichiga olgan o‘yinga asoslangan o‘qitish usullari. Bu usullar o‘quv jarayonini yanada faol va qiziqarli qiladi, fikrlashni rag‘batlantiradi, ijodiy qarorlar qabul qilishga undaydi va o‘quvchilarning motivatsiyasini oshiradi.Downloads
Published
2025-10-26
How to Cite
Niginabonu Idrisovna Navro‘zova. (2025). Fortepiano ta’limida o‘yinli metodlar orqali o‘quvchilar faolligini oshirish texnologiyasi . Science and Education, 6(10), 474–479. Retrieved from https://www.openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/8024
Issue
Section
Pedagogical Sciences
