Fortepiano ta’limida o‘yinli metodlar orqali o‘quvchilar faolligini oshirish texnologiyasi

Authors

  • Niginabonu Idrisovna Navro‘zova Buxoro Xalqaro universiteti

Keywords:

fortepiano, o‘yinli metod, musiqiy ta’lim, interfaol usul, ijodiy faoliyat, motivatsiya, pedagogik texnologiya, metodik yondashuv, qiziqishini oshirish

Abstract

Ushbu maqolada fortepiano ta’limida o‘yinli metodlardan foydalanish orqali o‘quvchilarning darsga bo‘lgan qiziqishini oshirish, ularning musiqiy tafakkurini rivojlantirish va ijodiy faoliyatini kuchaytirish imkoniyatlari ilmiy jihatdan yoritilgan. Shuningdek, amaliy misollar va metodik yondashuvlar asosida o‘yinli metodlarning samaradorligi tahlil qilingan. O‘yinga asoslangan ta’lim usullari - bilim olish va malaka oshirish kabi ta’lim maqsadlariga erishish uchun o‘yin holatlari, rollari va qoidalarini o‘z ichiga olgan o‘yinga asoslangan o‘qitish usullari. Bu usullar o‘quv jarayonini yanada faol va qiziqarli qiladi, fikrlashni rag‘batlantiradi, ijodiy qarorlar qabul qilishga undaydi va o‘quvchilarning motivatsiyasini oshiradi.

Downloads

Published

2025-10-26

How to Cite

Niginabonu Idrisovna Navro‘zova. (2025). Fortepiano ta’limida o‘yinli metodlar orqali o‘quvchilar faolligini oshirish texnologiyasi . Science and Education, 6(10), 474–479. Retrieved from https://www.openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/8024

Issue

Section

Pedagogical Sciences