Musiqa nazariyasi fanini texnologik vositalar mexanizmini takomillashtirish

Authors

  • Gulsanam Sheraliyevna Abdualimova Navoiy davlat universiteti

Keywords:

musiqa nazariyasi, texnologik vositalar, raqamli ta’lim, innovatsion texnologiyalar, dasturiy ta’minot, multimediya vositalari, interfaol ta’lim, kompyuter dasturlari, mobil ilovalar, onlayn platformalar, musiqa pedagogikasi, zamonaviy ta’lim metodlari, o‘quv jarayoni optimallashuvi, elektron ta’lim resurslari, audiovizual vositalar, musiqa talqini, nazariy bilimlar, amaliy ko‘nikmalar, ta’lim texnologiyalari, pedagogik innovatsiyalar

Abstract

Ushbu maqolada musiqa nazariyasi fanini o‘qitishda zamonaviy texnologik vositalardan foydalanish mexanizmlarini takomillashtirish masalalari ko‘rib chiqilgan. Raqamli texnologiyalarning tez rivojlanayotgan davrida musiqa ta’limini yanada samarali tashkil etish uchun innovatsion yondashuvlar, dasturiy ta’minot va multimediya vositalari imkoniyatlari tahlil qilingan. Maqolada an’anaviy ta’lim metodlari bilan zamonaviy texnologiyalarning integratsiyalashuvi, kompyuter dasturlari, mobil ilovalar, interfaol doskalar va onlayn platformalarning musiqa nazariyasi darslarida qo‘llanilishi ko‘rsatilgan. Tadqiqot natijalariga ko‘ra, texnologik vositalardan to‘g‘ri foydalanish talabalarning nazariy bilimlarini mustahkamlash, musiqa tinglash va tahlil qilish ko‘nikmalarini rivojlantirish, o‘z-o‘zini ta’lim qilish qobiliyatlarini oshirishga yordam beradi. Shuningdek, maqolada texnologik vositalar yordamida musiqa nazariyasi fanini o‘qitishning afzalliklari, muammolari va istiqbollari, shuningdek, pedagoglar uchun amaliy tavsiyalar keltirilgan.

Downloads

Published

2025-10-26

How to Cite

Gulsanam Sheraliyevna Abdualimova. (2025). Musiqa nazariyasi fanini texnologik vositalar mexanizmini takomillashtirish . Science and Education, 6(10), 314–323. Retrieved from https://www.openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7994

Issue

Section

Pedagogical Sciences