Fortepiano o‘qitish jarayonida AKT (axborot-kommunikatsiya texnologiyalari)dan foydalanishning metodik asoslari

Authors

  • Madina Zokirovna Islomova Buxoro davlat pedagogika instituti

Keywords:

AKT, musiqa pedagogikasi, ijodkorlik, improvizatsiya, raqamli texnologiyalar, musiqiy fikrlash, sun’iy intellekt, multimediya, musiqiy tafakkur

Abstract

Pianino o‘qitishda AKTdan foydalanishga ilmiy yondashish dalillar bazasini, tadqiqotlarni o‘tkazishni, samaradorlikni o‘lchashni va texnologiyalarni oddiygina tatbiq etmaydigan, balki ularni muayyan pedagogik maqsadlarga erishish uchun birlashtiradigan usullarni ishlab chiqishni talab qiladi. Bu ilmiy yondashuvni texnologiyadan oddiy foydalanishdan ajratib turadi. Mazkur maqolada interfaol raqamli muhit, multimediya vositalari, sun’iy intellekt asosidagi o‘rgatuvchi tizimlar hamda virtual musiqa laboratoriyalarining musiqiy tafakkurga ta’sir mexanizmi yangicha yondashuv orqali yoritilgan. Shuningdek, maqolada musiqiy fikrlashni rivojlantirishda texnologiyaning shaxsiylashtirilgan o‘qitish va refleksiv ijodiy faoliyatni rag‘batlantirish imkoniyatlari ko‘rsatib berilgan.

Downloads

Published

2025-10-26

How to Cite

Madina Zokirovna Islomova. (2025). Fortepiano o‘qitish jarayonida AKT (axborot-kommunikatsiya texnologiyalari)dan foydalanishning metodik asoslari . Science and Education, 6(10), 277–284. Retrieved from https://www.openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7989

Issue

Section

Pedagogical Sciences