Fortepiano o‘qitish jarayonida AKT (axborot-kommunikatsiya texnologiyalari)dan foydalanishning metodik asoslari
Keywords:
AKT, musiqa pedagogikasi, ijodkorlik, improvizatsiya, raqamli texnologiyalar, musiqiy fikrlash, sun’iy intellekt, multimediya, musiqiy tafakkurAbstract
Pianino o‘qitishda AKTdan foydalanishga ilmiy yondashish dalillar bazasini, tadqiqotlarni o‘tkazishni, samaradorlikni o‘lchashni va texnologiyalarni oddiygina tatbiq etmaydigan, balki ularni muayyan pedagogik maqsadlarga erishish uchun birlashtiradigan usullarni ishlab chiqishni talab qiladi. Bu ilmiy yondashuvni texnologiyadan oddiy foydalanishdan ajratib turadi. Mazkur maqolada interfaol raqamli muhit, multimediya vositalari, sun’iy intellekt asosidagi o‘rgatuvchi tizimlar hamda virtual musiqa laboratoriyalarining musiqiy tafakkurga ta’sir mexanizmi yangicha yondashuv orqali yoritilgan. Shuningdek, maqolada musiqiy fikrlashni rivojlantirishda texnologiyaning shaxsiylashtirilgan o‘qitish va refleksiv ijodiy faoliyatni rag‘batlantirish imkoniyatlari ko‘rsatib berilgan.Downloads
Published
2025-10-26
How to Cite
Madina Zokirovna Islomova. (2025). Fortepiano o‘qitish jarayonida AKT (axborot-kommunikatsiya texnologiyalari)dan foydalanishning metodik asoslari . Science and Education, 6(10), 277–284. Retrieved from https://www.openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7989
Issue
Section
Pedagogical Sciences
