Tasviriy san’at darslarini tashkil qilishda pedagogik mahoratning ahamiyati

Authors

  • Nargiza Baxtiyorovna Jumayeva

Keywords:

tasviriy san’at, pedagogik mahorat, ijodkorlik, estetik tarbiya, dars tashkil etish, vizual tafakkur

Abstract

Ushbu maqolada tasviriy san’at ta’limi jarayonida pedagogik mahoratning o‘rni va ahamiyati keng tahlil qilinadi. Ayniqsa, o‘qituvchining professional tayyorgarligi, didaktik qobiliyatlari, ijodkorligi, psixologik yondashuvi va zamonaviy ta’lim texnologiyalarini qo‘llash ko‘nikmalari tasviriy san’at darsining samaradorligiga qanday ta’sir ko‘rsatishi tadqiq etiladi. Pedagogik mahorat bugungi kunda faqat an’anaviy dars o‘tish bilan cheklanib qolmay, balki o‘quvchilarning estetik didini, mustaqil tafakkurini va ijodiy qobiliyatini shakllantirishda asosiy omil sifatida namoyon bo‘ladi. Maqolada zamonaviy darslarda qo‘llanilayotgan innovatsion yondashuvlar, fanlararo integratsiya va raqamli ta’lim vositalaridan samarali foydalanish tajribalari tahlil qilinadi. Xulosa sifatida esa pedagog kadrlarning malakasini oshirish va ijodiy muhit yaratish bo‘yicha amaliy tavsiyalar keltiriladi.

Downloads

Published

2025-05-25

How to Cite

Nargiza Baxtiyorovna Jumayeva. (2025). Tasviriy san’at darslarini tashkil qilishda pedagogik mahoratning ahamiyati . Science and Education, 6(5), 399–405. Retrieved from https://www.openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7730

Issue

Section

Pedagogical Sciences